Po starcie z krakowskich Balic brak było sygnalizacji złożenia podwozia przedniego. Piloci po jednym kręgu nadlotniskowym postanowili kontynuować lot do Warszawy. Niezablokowana goleń przedniego podwozia złożyła się przy kontakcie z powierzchnią pasa 11. Ewakuacja pasażerów przebiegła sprawnie, nie było żadnych ofiar.
Truizmem jest napisanie, że często (zawsze?) jak coś ciekawego przylatuje na Okęcie to pogoda jest do bani. Z drugiej strony najlepsze kadry Jumbo zrobiłem w błocie, deszczu i przy arktycznym mrozie w zaspach po kolana. Do kolekcji brakowało mi 747 kołującego po Alfie do 33 i w końcu udało się 🙂 Delivery drugiego 737-8 MAX dla LOTu , 767 StarAir, którego dawno nie widziałem na Okęciu, Arbuz CSKA Moskwa i Neo Lufy tylko przypieczętowały ten udany poranek spędzony pod płotem.
Ostatnia wizyta śmigłowca Mi-8 Techmont była w styczniu 2016 roku przy okazji montażu iglic Warsaw Spire. Teraz Mi-8 przyleciał z Popradu żeby zamontować klimatyzatory na dachu dawnego hotelu Forum.